Crosstrening

Jest to  trening wytrzymałościowo-siłowy, zmieniający tradycyjne postrzeganie fitnessu i treningu. Jedną z podstaw CrossTrainingu jest koncepcja “ruchów funkcjonalnych” takich jak np.: przysiady czy martwy ciąg (podnoszenie dowolnego przedmiotu z ziemi), które uruchamiają szereg stawów przy każdej czynności.

Crosstrening to rywalizacja z czasem, z samym sobą. Dlaczego? Ponieważ czas pozwala Ci zdyscyplinować trening, obserwować i mierzyć efekty Twojej pracy oraz mobilizuje Cię do tego, aby za każdym razem angażować się w trening na 100%.

To trening, który pozwoli Ci rozwinąć 10 Generalnych Sprawności Fizycznych jak: moc, szybkość, wytrzymałość, zwinność, równowaga, koordynacja, siła, wytrzymałość krążeniowo - oddechowa, gibkość i celność - ich rozwój sprawi, że będziesz mógł się cieszyć świetną kondycją i zdrowiem.

Dla kogo?

Dla wszystkich tych, którzy lubią zajęcia w grupie, mają chęć rywalizacji, chcą wzmocnić mięśnie bawiąc się przy tym w fajnym towarzystwie. Dla osób przygotowujących się do Runmageddonu!

Jakie korzyści?

- polepszenie kondycji

- poprawa koordynacji i wytrzymałości

- spalenie kalorii

- wysmuklenie sylwetki

 



Harmonogram:

Poniedziałek-Piątek: 07:00 i 19:00

Sobota: 12:00

Niedziela: 18:00