Opis zajęć

Jeżeli interesują Cię konkretne zajęcia kliknij w ich nazwę w menu po lewej stronie, a od razu przeniesiemy Cię w miejsce na stronie, w którym znajduje się ich opis!

Body Pump

Zajęcia polegające na treningu całego ciała z indywidualnie dobranym obciążeniem. Dzięki powtarzalnej muzyce i stałym zestawom ćwiczeń, które zmienia się co kilka miesięcy, szybko widać efekty - z czasem coraz łatwiej wykonuje się ćwiczenia z coraz większym obciążeniem. Na zajęciach stosuję się formułę  THE REP EFFECT™, czyli dużą ilość powtórzeń przy umiarkowanym obciążeniu, dzięki której nie buduje się masy mięśniowej, ale wytrzymałość siłową i spala się tkankę tłuszczową. Idealny trening by wyrzeźbić sylwetkę. Zajęcia dla Pań i Panów, szczególnie polecane osobom, które chcą poznać podstawy ćwiczeń wykonywanych na siłowni. 

Zajęcia prowadzi Ola.

BPU

BPU czyli w rozwinięciu Brzuch Pośladki Uda to ćwiczenia mają charakter wzmacniająco - kształtujący. Na treningach zwracamy szczególną uwagę na pracę szczególnie newralgicznych partii: mięśni brzucha, pośladków oraz ud. Zajęcia charakteryzują się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach wysokich i niskich na matach. Koncentrują się one na dolnych partiach ciała - intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. W czasie zajęć wykorzystuje się wiele akcesoriów, tj. obciążniki, sztangi, gumy.

Zajęcia prowadzą SandraSoniaBłażej, Asia.

Cellulit Attack

Trening o średniej intensywności, polecany osobom ze skłonnościami do cellulitu.
Zajęcia mające na celu redukcje tkanki tłuszczowej , wzmocnienie oraz ujędrnienie dolnych partii ciała oraz modelowanie i kształtowanie sylwetki przy użyciu sprzętu fitness
Trening polecany wszystkim paniom bez względu na wiek.

Zajęcia prowadzi Ola

Core Training

Core training to zajęcia dla osób chcących wzmocnić mięśnie głębokie brzucha oraz kręgosłup. Celem tego treningu jest stabilizacja ciała oraz wzmocnienie mięśni posturalnych. Efekty treningu core można wykorzystać w codziennym życiu oraz podczas uprawiania sportów, dlatego tego rodzaju ćwiczenia przynoszą korzyści wszystkim - młodym, starszym, ludziom spędzającym życie na siedząco i zawodowym sportowcom.

Zajęcia prowadzi Sandra.

 

CrossTrening


To trening, który pozwoli Ci rozwinąć 10 Generalnych Sprawności Fizycznych jak: moc, szybkość, wytrzymałość, zwinność,równowaga, koordynacja, siła, wytrzymałość krążeniowo - oddechowa, gibkość i celność - ich rozwój sprawi, że będziesz mógł się cieszyć świetną kondycją i zdrowiem. Wszystko to będzie budowane poprzez ruchy funkcjonalne wykonywane na wysokiej intensywności.

Zajęcia prowadzone są na siłowni, więcej szczegółów TUTAJ.

Deep Work

Trening funkcjonalny łączący zalety jogi oraz treningu siłowego-wytrzymałościowego. Charakterystyczna dla tego treningu jest interwałowa forma, która sprzyja spalaniu zbędnych kalorii. Program deepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe. Idealne dla Pań i Panów.

Zajęcia prowadzi Ola.

Easy Step

Easy Step to zajęcia dla osób początkujących, które nie ćwiczyły na stepie.  Instruktor podczas zajęć przekazuje informacje dotyczące prawidłowej techniki wchodzenia i schodzenia ze stepu. Zajęcia z użyciem platformy mają charakter wytrzymałościowo-siłowy, intensyfikujący spalanie TKANKI TŁUSZCZOWEJ. Poprawia się koordynacja oraz pamięć ruchowa. W połączeniu z zajęciami typu shape, efekt w postaci poprawy kondycji oraz sylwetki gwarantowany! (patrz czwartek godzina 18.00). Pozwól się zaprosić do przygody ze stepem. Uwaga, te zajęcia uzależniają . SPRAWDŹ TO!

Zajęcia prowadzi Błażej.

 

Fit Ball

To ćwiczenia, w których wykorzystuje się specjalną gumową piłkę różnej wielkości. Jej kształt sprawia, że do wykonywania ćwiczeń angażowane są wszystkie mięśnie, które muszą pracować, aby stabilizować ciało i utrzymać równowagę na chwiejnej piłce. Zróżnicowana forma zajęć powoduje, że są one dla każdego niezależnie od wieku -  zarówno dla młodych osób jak i seniorów.

Zajęcia prowadzi Asia.

 

Full Body Workout

Przestronny trening wzmacniający i kształtujący całe ciało w jednej sesji treningowej. Podczas treningu stosujemy dodatkowy sprzęt (hantle, stepy, gumy) co zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich. Mogą z niego korzystać osoby bardziej doświadczone oraz Ci którzy wracają do formy po dłuższej przerwie.
Pomoże zarówno w wyrzeźbieniu i wymodelowaniu sylwetki, jak i w poprawieniu kondycji czy spaleniu tkanki tłuszczowej.

Zajęcia prowadzi Asia.

 

JOGA

Zajęcia jogi to zajęcia wywodzące się z Indii, które prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Podczas tych zajęć pracuje się nad własnym ciałem, umysłem oraz oddechem. Joga nie tylko wzmacnia ciało, kształtuje sylwetkę ale też poprawia samopoczucie i redukuje poziom stresu. Regularne uczęszczanie na jogę i wykonywanie asan - specjalnych pozycji wzmacnia i uelastycznia ciało, regeneruje i wycisza organizm. W naszym ośrodku prowadzimy specjalną odmianę hatha-jogi - Iyengara. Jest to metoda zapoczątkowana przez Bellura K.S. Iyengara, indyjskiego jogina, który urozmaicił zajęcia poprzez wprowadzenie różnych akcesoriów, takich jak maty, koce, paski, drewniane klocki, krzesła, liny, drabinki, liny, itd. Powoduje to stabilizacje pozycji wykonywanych w trakcie zajęć oraz większą dokładność.

Zajęcia prowadzi Arkadiusz Szydełko.

 

Kettlebell

Zajęcia ze specjalnie uformowanymi odważnikami, które przypominają kulę armatnią ze specjalnym uchwytem. Dzięki ich kształtowi ćwiczenia z kettlebell są dużo bardziej efektywne, aniżeli ze zwyczajnymi hantlami. Poprzez przesunięty środek ciężkości ćwiczenia z tym odważnikami rozwijają kilka partii mięśniowych jednocześnie, co odróżnia je do ćwiczeń z hantlami, które działają tylko na poszczególne mięśnie. Z kettlebells nie tylko wzmocnisz mięśnie, ale też zwiększysz siłę i wytrzymałość, poprawisz swoją koordynację ruchową i zrzucisz zbędne kilogramy!

Zajęcia prowadzone są na siłowni.

 

Pilates

Forma ćwiczeń, która aktywizuje i modeluje całe ciało. Ćwiczenia koncentrują się wokół trzech elementów: rozciągania, naprężania i rozluźniania mięśni. Poprzez ćwiczenia stają się one bardziej elastyczne, a sylwetka smukła się. Pilates pomaga nam odzyskać prawidłową postawę ciała. Zajęcia prowadzone przy przygaszonym świetle oraz spokojniejszej muzyce.

Zajęcia prowadzi Sonia.

 

Pilates Flow

Prowadzony jest w rytm relaksującej muzyki i polega na wykonywaniu złożonych układów. Zajęcia porównywane są do tańca nowoczesnego przez finezję figur, płynne ruchy . Pilates flow skupia się na angażowaniu mięśni głębokich brzucha. Cały trening przyczyni się do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowywania, nadając im ładny i atrakcyjny kształt. Odciążeniu ulegnie także kręgosłup oraz plecy, Twoja postawa będzie bardziej prawidłowa.

Zajęcia prowadzi Ola.

 

Projekt Lato

Zajęcia przygotowujące nasze ciało do nadchodzącego lata. Intensywne ćwiczenia aerobowe przeplatane z ćwiczeniami wzmacniającymi, które modelują i wysmuklają naszą sylwetkę. Zajęcia polegające na spaleniu nadmiaru tkanki tłuszczowej orz zredukowaniu "pomarańczowej skórki". Jeżeli chcesz zadbać o swoje ciało i być w końcu zadowolona ze swojej figury te zajęcia są właśnie dla ciebie!

Zajęcia prowadzi Sonia.

 

Sztangi

Trening z wykorzystaniem sztang o zróżnicowanym obciążeniu. Ma wpływ na poprawę wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez wzrostu ich obwodów, utratę tkanki tłuszczowej oraz przeciwdziała osteoporozie. Nie zawiera choreografii. Zajęcia zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Zajęcia prowadzi Sonia.

 

TRX

Trening w zawieszeniu to coraz popularniejsza metoda wysiłkowa gdzie trenujący wykorzystuje obciążenie własnego ciała. Trening z użyciem taśm trx  jest dla każdego i może być bardziej kondycyjny lub siłowy. Trx pozwala w bezpieczny sposób wykonywać setki różnorodnych ćwiczeń, dzięki którym poprawiny swoją siłę, wytrzymałość, mobilność, równowagę. Dzięki możliwości samodzielnego wyboru poziomu zaawansowania można dostosować trening do swoich potrzeb.

Zajęcia prowadzi Karolina i Kamil.

 

Turbo Spalanie

Trening aerobowy, zajęcie o dużej intensywności, lekcja TURBO spalanie rozpoczyna się od interwałowych ćwiczeń CARDIO w połączeniu z zestawieniem ćwiczeń modelujących całą sylwetkę, jeżeli chcesz szybko wyszczuplić i wyrzeźbić sylwetkę zajęcia TURBO SPALANIE są dla Ciebie.

Zajęcia prowadzi Asia.